maandag 3 december 2007

Da ge nog even van mij kunt blijven houden, tot da'k u helemaal vergeet

Omdat deze blognaam een beetje gepikt is, een kleine post ter ere van..

Hannelore Bedert

jawel :)


U kent ze mss al, u kent ze mss nog niet. In elk geval, u moet ze leren kennen!
Waarom?
Wel, omdat deze juffrouw hele mooie liedjes schrijft, prachtig kan zingen en teksten schrijft waar ik altijd op jaloers ben :) En.. deze juffrouw heeft samen met haar muzikanten de Nekkawedstrijd gewonnen vorige zaterdag. Wat wil zeggen dat ze naast de grote meneer Bart Peeters mag staan op het grote podium van het Sportpaleis (dat podium waar ik ook al heb mogen op staan, jawel :), ergens in april. Ik zal er zeker bij zijn

En om af te sluiten..
een zinnetje van haar hand dat ik graag uit m'n pen had getoverd:


'Ge babbelt om niet te moeten luisteren naar mijn zwijgen'

1 opmerking:

Karen zei

Je hebt volledig gelijk. Hannelore Bedert heeft parels van liedjes. En jij hebt een parel van een blognaam. :)